Тема:
« Подорож до Країни здоров*я.»
Мета
: поглибити
знання дітей про свій організм , правила загартування та відпочинку , про режим
дня ; закріплювати уявлення про важливість здоров*я та цінність життя ;
закріплювати поняття про предмети особистої гігієни ; виховувати санітарну
культуру та бажання бути здоровими .
Матеріал
: картки із
зображенням етапів режиму дня та сюжетні картинки , чарівна посилка з
предметами особистої гігієни , загадки , м*яч.
Хід
заняття .
1. Організаційний момент .
Вихователь . Усім відомо , що бути здоровим приємно .
А чи знаєте ви , як стати здоровим ? Здоров*я нам дає свіже повітря , спорт ,
фізкультура , особиста гігієна та правильне харчування . Сьогодні ми з вами
вирушимо до Країни здоров*я .
2. Ігрова ситуація . На допомогу
в подорожі діти отримують чарівну посилку від Королеви Країни здоров*я .
Вихователь загадує загадку . Коли діти її відгадують ,
дістає з посилки предмет . Діти пояснюють , як ним користуватися .
_ Розчешу я кучері ,
Кучері
накручені ,
Я – веселий
молодець ,
Я – густенький
… ( гребінець ).
_ Мию , мию без жалю ,
Мию там де
брудно .
А купатись не
люблю ,
Бо від того
худну … ( мило ) .
_ Весела Акулинка пішла гулять по спинці .
Поки вона
гуляла – спинка чистою стала . ( Мочалка ) .
_ Полотняна доріжка
Витирає ручки
та ніжки . ( Рушник ) .
_ Який я є – таким покаже
І без слів про
все розкаже . ( Дзеркало . )
_ З пастою дружить ,
Нам старанно
служить . ( Щітка ) .
_ Живу у тюбику я ,
Корисна і
запашна . ( Паста ) .
3. Робота з картками .
Вихователь пропонує дітям знайти зайвий предмет на
картці та обвести його червоним олівцем , пояснити свій вибір .
4. Дидактична гра « Гігієна » .
Вихователь пропонує дітям серед
розкладених на столі предметів відібрати ті , якими не можна ділитися з іншими
. Пропонує дітям пояснити свій вибір .
Предмети : м*яч , рушник , гребінець ,
виделка , ложка , лялька та інші .
5. Дидактична гра « Режим дня »
.
На дошці – чотири картки із зображенням частин доби .
Діти добирають до кожної картки із сюжетними малюнками відповідно до частин
доби .
Наприклад :
_ діти грають у футбол – день ;
_ діти сплять – ніч ;
_ чистить зуби – ранок ;
_ робить зарядку тощо .
6. Фізкультхвилинка .
Дружно руки підіймайте
Вгору ,в боки опускайте ,
Нахиліться , розігніться ,
Станьте прямо , усміхніться .
Руки вже за головою ,
Тож дивіться перед собою .
Випрямляємо хребет ,
Лікті зводимо вперед .
Мов метелики літаєм ,
Міцні крильця розкриваєм .
Будем спортом ми займатись ,
Будем сили набиратись .
7. Дидактична гра « По колу » .
Діти стоять у колі , передаючи під музику м*яч . На
кому зупиниться музика – той відповідає на запитання .
Запитання :
-
Чому треба чистити зуби ?
-
Для чого потрібен денний сон ?
-
Чим корисне свіже повітря ?
-
Чи можна одним рушником витирати і руки , і ноги ?
Немає коментарів:
Дописати коментар